האם יש דבר כזה – קייטרינג בריא?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

תוכן עיניינים

כאשר מתכננים אירוע או מסיבה אחד הנושאים המרכזיים והחשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון הוא הנושא של האוכל או הקייטרינג. כיום יש לא מעט אפשרויות וקונספטים להזמנת אוכל לאירוע וחשוב להשקיע מחשבה על מנת לבחור את מה שיהיה הכי מתאים ונכון. האם קייטרינג יכול להיות בריא?

 

למה מתכוונים כאשר מדברים על קייטרינג בריא?

על מנת להבין מה זה אומר – צריך להבין מה האפשרות ההפוכה. ישנה סברה שאומרת שמי שמנהל עסק של קייטרינג צריך להביא לידי כך שהרווח שלו מהעסק יהיה מקסימלי ולכן הוא יתפשר על קנייה של מוצרי יסוד וחומרי גלם באיכות לא גבוהה. התוצאה – ערכים תזונתיים נמוכים ובאופן כללי אפשר יהיה לומר שיהיה קשה מאד, עד כדי בלתי אפשרי להכין מאכלים בריאים מחומרי גלם אלה. בנוסף, יהיה עליו לעשות שימוש בחומרים מחזקי טעם או חומרים משמרים על מנת שהטעמים יהיו חזקים והלקוחות ייהנו מהאוכל. זו המשמעות של קייטרינג לא בריא. אז מה צריך כדי שהאוכל של הקייטרינג יהיה גם איכותי וגם בריא?

 

איך מכינים אוכל בריא גם בקייטרינג?

כאמור – הכל מתחיל ונגמר בחומרי גלם ומוצרי בסיס שמהם מכינים את הארוחה, ללא קשר לקונספט שלה או לסוג המאכלים – ארוחה בשרית, חלבית או כיבוד קל. ברגע שבוחרים מראש מוצרי בסיס איכותיים וטריים ככל האפשר – לא רק הטעם של האוכל ישתפר לאין שיעור אלא גם הערכים התזונתיים של כל המנות. אפשר להפחית ככל האפשר בכמות השמן של אוכל מטוגן, לבחור בקפידה את הספק של הירקות והפירות, להמעיט בשילוב פחמימות ריקות או סוכר ולהציע מראש בתפריט מאכלים שנחשבים לבריאים יותר ופחות מזיקים לבריאות. אין ספק שעסק שמציע מאכלים בריאים בתפריט יהיה מבוקש מאד בשל המודעות הגבוהה שיש כיום לשמירה על תזונה בריאה ומאוזנת.

 

האפשרויות הרבות של קייטרינג בריא

עצם היותו של קייטרינג בריא יכול לבוא לידי ביטוי גם בהצעות של תפריטים ייחודיים לרווחתם של הלקוחות שלו – הימנעות מהכנת מנות עתירות בסוכר, שמן או קמח לבן למשל. כיום אפשר גם לבצע הזמנה אישית ולשוחח עם מי שעומד להכין את האוכל, מה שיכול לפתור לא מעט אתגרים קולינריים. ברגע שמבינים שתמיד יש מקום לבקשות אישיות או ייחודיות – אין ספק שבעל העסק יקבל הרבה קרדיט על ביצוע מותאם אישי של כל תפריט או מאכל כפי שאלה יהיו חשובים עבור הלקוחות שלו. כיום, בעידן של מודעות גבוהה לנושאים בריאותיים ובכללם גם של תזונה בריאה – כל אדם יכול לראות או לפרש אחרת את העניין הבריאותי ולכן חשוב להציע אלטרנטיבות ולבדוק לעומק איך אפשר לרצות את הלקוח ולגרום לכך שהוא יהיה כמה שיותר שבע רצון מהאפשרויות שמוצעות לו. לקוח מרוצה מובטח בסיום התהליך. לפרטים נוספים