עוגת מספרים פירות – כי זה הכי בריא!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

תוכן עיניינים

פירות זה אחד הקינוחים הכי בריאים בכל הפרמטרים. ניתן למדוד הבדל משמעותי בכמות הסוכר והשומנים כשמשווים עוגות עם פירות טריים לכל האחרות. אם אנחנו חוגגים באירוע בשרי ואנחנו שומרים כשרות, כדאי לנו להקפיד ולהשתמש בפירות טריים כקינוח לסיום מוצלח של הארוחה. אם אנחנו רוצים להפוך את מסיבת יום ההולדת שלנו למסיבה הרבה יותר שמחה וגדולה, אנחנו יכולים לארגן מסיבה ייחודית, שיש בה מאפיינים מיוחדים כמו עוגת מספרים פירות, בלונים עם מספרים ועוד… .

 

עוגת מספרים פירות – מה זה?

עוגת מספרים פירות, היא למעשה עוגת בצורת מספר. ישנם שני סוגים עיקריים. הסוג הראשון היא עוגה שעשויה משתי שכבות או שלוש של בצק פריך שמופרד בזילופי קרם ומעליהם מבחר פירות העונה טריים. הסוג השני הפחות שכיח עשוי מעוגת טורט שחתוכה בצורת מספר עם כיסוי של מבחר פירות. בשני הסוגים ניתן לאפות עוגת מספרים עם פירות כך שהיא תהיה חלבית, פרווה או טבעונית. אנחנו יכולים לבחור לצפות את העוגה במגוון רחב מאוד של ציפויים ופינוקים, אך כדאי לשים לב איזה סוג עוגה אוהבים באירוע שלכם ונתאים את עוגת המספרים – לטעם האישי שלהם וגם של רוב האורחים שהזמנו למסיבה.

 

איזה עוד סוגים של עוגות מספרים יש?

יש אין ספור סוגים של עוגות מספרים חוץ מהסוג של עוגת מספרים פירות. יש עוגות מספרים עם שוקולדים, שילוב של שוקולד ופירות, בהרבה מקרים ספרה אחת מכוסה בשוקולד והשנייה בפירות בכדי לתת לחוגגים אפשרות בחירה. כיסוי של קרם מסקרפונה בצבעים שונים עם תוספת של כיתוב והקדשה יוקרתית עשויה משוקולד, סוגי קרם עם גבינה ועוד. הייחוד של עוגה בצורת מספר הוא הצורה שלה שמציינת בין השאר את הגיל של מי שחוגג במסיבה את יום ההולדת שלו או שלה. אם אנחנו רוצים לרגש את הבן או את הבת שלנו אנחנו יכולים להביא להם עוגת מספרים בבוקר למיטה או לבית הספר. את העוגות אפשר להביא גם לבן או לבת הזוג שלנו במתנה לעבודה שלהם כהפתעה או כמתנה ייחודית.

 

עוגת מספרים פירות – ליום הולדת 16

עוגת מספרים פירות יכולה להתאים מאוד כחלק מחגיגות יום ההולדת של יום הולדת 16. יום הולדת 16 הוא יום הולדת מרגש מאוד וחשוב מאוד לכל נער ולכל נערה. כאשר הבן או הבת שלנו הגיעו בשעה טובה לגיל 16, אנחנו צריכים לפרגן להם ולארגן להם מסיבת הפתעה או מסיבת יום הולדת בשיתוף איתם. מסיבה זו יכולה להיות ההזדמנות של כל נער או נערה להרשים את החברים שלהם מבית הספר ולהפוך את התדמית האישית שלהם לחיובית יותר. אם אנחנו רוצים לשדרג את אירוע יום ההולדת, אנחנו יכולים לבחור שיהיו בו מספר עוגות מעוצבות שונות כמו עוגות מספר בטעמים שונים.

 

עוגות מספרים פירות – ליום הולדת בחיק המשפחה

עוגת מספרים פירות יכולה להיות עוגה מעולה ליום הולדת שאנחנו חוגגים בחיק המשפחה שלנו. כאשר אנחנו חוגגים יום הולדת בחיק המשפחה שלנו, אנחנו רוצים לרגש אותם ולהפוך את החגיגה שלנו להרבה יותר מכובדת והרבה יותר ייחודית. איכות האירוע יכולה להיות הרבה יותר שמחה והרבה יותר ייחודית, כאשר נדאג שיהיו בה עוגות איכותיות במגוון רחב של טעמים וצורות. דוגמא אחת מובהקת היא עוגת יום הולדת לגבר בצורת מספר.

שתי הסיבות העיקריות לבחירת עוגת מספרים פירות היא בריאות וכשרות. כל עוגה עם פירות טריים נותנת תחושת קלילה וכמובן יותר קל להכין עוגה פרווה שמקושטת בפירות טריים מאשר שוקולד או קצפת.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנבחר להשקיע באיכות העוגה שאנחנו נותנים לאנשי קרובים לנו ליום הולדת. אם אנחנו רוצים לשדרג את העוגות אנחנו צריכים לשים לב גם לצורה שלהן וגם לטעם שלהן. ככל שהצורה והטעם של העוגות יהיו איכותיים יותר, כך העוגה עצמה תהיה הרבה יותר ייחודית ואיכותית. עוגות אלו יכולות להיות הדרך שלנו לרגש את האנשים שקרובים לנו ולהפוך את אירועי מסיבת יום ההולדת שלהם לאירועים הרבה יותר שמחים. במקרים רבים עדיף להשקיע בקנייה של עוגת מספרים איכותית ומרשימה מאשר להשקיע זמן ואנרגיה בהכנה. ישנם אתרים רבים שמאפשרים לבחור מתוך רשימה ארוכה של מוצרים שמתאימים לכל אירוע. דוגמא נהדרת לאתר כזה הינו אתר "השפים עוגות מעוצבות".