פורל הדן של קיבוץ דן: דג ישראלי טעים וטרי בטעם בלתי נשכח

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

תוכן עיניינים

חוות גידול הדגים של קיבוץ הדן, המצויה בצפון הארץ, היא חוות גידול הדגים הטובה ביותר בארץ כיום. מדובר בחווה מעבדת וחווה משווקת, אשר קיימת מזה כ-100 שנים, עוד משנת 1939. בחווה זו עובד צוות הקיבוץ, ועושה לילות כימים על מנת להביא עד אליכם, הלקוחות, את דגי הפורל הטובים והאיכותיים ביותר בשוק. צוות החווה מנוסה להפליא, בעל מקצועיות וכלים לרוב, ואין ספק שמרגישים את ידו תחת התוצר שהוא דגי הפורל המדהימים פרי יצירת הקיבוץ.  כיום, מככב דג הפורל של קיבוץ דן כמרכיב עיקרי גם במסעדות הטובות ביותר בארץ, במרכזה ובצפונה.

 

טעם של עוד: דג הפורל של קיבוץ דן

הצוות המפעיל את חוות דגי הדן אמון על כל הקשת הרחבה של גידול דגי הפורל: החל מטיפוחם, גידולם, שלייתם מן המים ועד לצלחתו של הלקוח המאושר. עקב כך, יודע בדיוק כל אדם ואדם בצוות את מעשיו, באופן מדויק, עקב בצד אגודל, על מנת לחתור ולהגיע למטרה הסופית והיא- ארוחת מלכים מושלמת. והנה, התוצאות המדברות בעד עצמן: שכן בכל שנה מייצר צוות החווה יותר מ-600 טון דגים טריים לשיווק והפצה, נתון אשר הולך וגדל כל הזמן. ובינתיים, בגזרת הלקוחות: חיוכים לרוב ובטן מלאה. החל מהלקוח הפרטי, כלה במסעדות הדגים הטובות ביותר בארץ, ואף עד הספקים הגדולים אשר מזמינים בכמויות להפצה.

 

טעם של עוד: ארוחת דגים מושלמת מדגי פורל טריים של קיבוץ דן

על מנת לנצח כל ארוחה מחדש חשוב מאד לתת את הדעת על מרכיבי המנה. למעשה, ככל שיהיה אף מרכיב אחד דומיננטי, חזק, טרי, איכותי וטעים- מכאן הדרך למנה המושלמת קצרה ביותר. בדיוק כך הוא דג הפורל של קיבוץ דן כמרכיב במנה שלכם. טעמו חד ודומיננטי, וקיסמו בכל ארוחה בל יתואר. למעשה ישנה עוד תוספת בונוס ממשית כנדבך חשוב נוסף: דגי הפורל בריאים במיוחד למאכל, מזינים, ומעשירים. שכן דגי הפורל עשירים בסיבים תזונתיים, וכן בערכים נוספים כמו ברזל, אומגה 3, אומגה 6 ועוד המון דברים טובים.

פורל הדן, דג ישראלי של קיבוץ דן, הוא מרכיב הארוחה הטוב ביותר, עבור כל המשפחה, בכל הגילים והמינים. העמידו ארוחה מדהימה בכמה דקות עבור ילדיכם באמצעות תבנית לתנור, מעט תבלינים ודג אחד של פורל הדן. כמה דקות בתנור- ולהגיש, וכך גם שקט תעשייתי מובטח בגזרת ארוחת הצהריים שלכם. ואילו עבור סעודה גדולה, יככב דג הפורל בהנאה צרופה בכל ארוחה. כל שתצטרכו הוא להתצטייד במרכיב החיוני שהוא דג פורל הדן, להניח בתבנית עם מעט תפוחי אדמה ואף אנטיפסטי, להכניס לתנור לכמחצית השעה, ולהגיש.